با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ طرح ملی یکپارچه‌سازی حساب پشتیبان مدارس کلید خورد
زیارت عاشورا
خبرگزاری فارس: طرح ملی یکپارچه‌سازی حساب پشتیبان مدارس کلید خورد

منصور مجاوری در آیین افتتاحیه اجرای آزمایشی طرح ملی یکپارچه سازی حساب پشتیبان مدارس گفت: این طرح با همکاری بانک ملی ایران و با ایجاد حساب جاری و کوتاه مدت در 105 هزار مدرسه کشور به منظور ساماندهی و مدیریت منابع مالی انجام می‌شود.

وی در تشریح اهداف اجرای این طرح بیان کرد: نظارت کامل وزارتخانه بر عملکرد دریافت وجوه و کمک‌های مردمی و مشارکت‌های غیر دولتی در مدارس و توسعه مشارکت‌های غیر دولتی و مشارکت اولیا در بهبود کیفیت مدارس از مهمترین اهدافی است که در اجرای طرح دنبال می‌شود.

مشاور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش افزود: در این طرح به مانده حساب کوتاه مدت مدارس، سود تعلق می گیرد و از طریق این حساب، تمام سرفصل‌های اعتباری از طریق کنترل‌های درونی و بیرونی قابل پیگیری است.

به گزارش فارس، طرح ملی یکپارچه سازی حساب پشتیبان مدارس تا اواسط مرداد ماه سال جاری در تمامی مدارس کشور اجرایی می‌شود.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 23 تير 1394برچسب:, | 16:45 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |